Inloggen Bibliotheek App

Wat moet ik doen om vanaf 19 september weer in te loggen in Bibliotheek Wise App?

Inloggen bij Bibliotheek Wise App

De app hoeft niet opnieuw gedownload/geïnstalleerd te worden. Wél moet je voordat je de eerste keer weer inlogt, onze bibliotheek opnieuw selecteren. Je meldt jezelf daarvoor eerst af door te klikken op het zogenaamde hamburgermenu met jouw naam erin (linksbovenin) en dan helemaal onderaan op Afmelden te klikken. Vervolgens kies je bij Kies een andere bibliotheek voor Huis73 en meld je je aan.

Afhankelijk van of je Apple (iOS) of Android hebt, verschillen de precieze stappen die je hier moet nemen van elkaar. Er is een stap-voor-stap handleiding voor beide besturingssystemen te vinden onderaan deze pagina.  

Om in te loggen heb je jouw bestaande gebruikersnaam of pasnummer (het lange nummer rechts op jouw pasje) en jouw bestaande wachtwoord nodig. 

Gebruik je een wachtwoordmanager die jouw gegevens onthoudt (bijvoorbeeld Google Wachtwoordmanager, LastPass, 1Password, KeePass)? Dan moet je de inloggegevens eenmalig opnieuw invoeren en weer opslaan. Zoek jouw gebruikersnaam of pasnummer en je wachtwoord op tussen je eigen gegevens en log in. 

Lukt het niet? Mogelijk heb je van ons een mail ontvangen over dubbele gebruikersnamen. Volg in dat geval de stappen in die mail. 

Heb je geen mail ontvangen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via ‘Wachtwoord kwijt?’. Je voert hier jouw mailadres in en klikt op Opvragen. Indien er meerdere gezinsleden op dit mailadres bekend zijn, wordt naar jouw gebruikersnaam of pasnummer gevraagd. Je ontvangt daarna binnen een paar minuten een mail (check je spam/overige). 

Inloggen voor Android

Inloggen voor Apple (iOS)

Mocht het na deze stappen niet lukken om in te loggen, neem dan contact op via 073-680 2900 of info@huis73.nl